vu+ solok4 hardeschijf doet gek

  • ik hoop dat ik het niet op de fout formum het ge plaats het gaat over een solok4 en hardeschijf wd blu 1tb als ik maal 8 doorspoel en druk op play is er niks aan de hand dan speelt mij beeld gewoon door spoel ik door maal 16 of hoger en duw dan op play dan blijft mij beeld stil staan voor de rest loopt alles prima heb al een aantal ander imga gebruik lijk atv opli maar alle maal doen ze het zelfde niet door spoelen hoger dan maal 8 ik ben einde raad nu denk ik voeding te zwak groetjes

    Hoi, er is niets mis das normal, de mijn doet het ook zo, als je sneller dan 8x doet dan moet je ff op stop drukken dan weer op play en dan vraagt de decoder of je bij de begin of bij de nieuwe punt wil starten .

VU+ SOLO 4K PVR ready Linux Enigma2 Receiver UHD 2160p

Download VUPlus Images and Enigma2 Team Support from Black Hole, OpenATV, OpenBH, Open Black Hole, OpenDroid, OpenESi, OpenHDF, OpenLD, OpenPLi, OpenSPA, OpenViX, Open Vision, PKT Hyperion, PurE2, SatDreamGR, VTi.

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!