Διαβάσατε διαβασατε.Καλα νέα περί κινητής και σταθερής τηλεφωνίας

There are 20 replies in this Thread which was already clicked 1,838 times. The last Post () by spartans.

  • Πολυ καλα νεα,ειδικα για αυτους που δεν ειναι ευχαριστημενοι με τους παροχους τους(σαν εμενα καμια φορα-vodafone).δεν σου κανει το αλλαζεις μπαμ και κατω,αντε να δουμε τωρα πως θα φερθουν οι "εταιριουλες"

  • Δεν είναι έτσι ακριβώς...


    Αν έχεις συμβόλαιο δεν μπορείς να φύγεις έτσι απλά.

    Αν σου έχει λήξει το συμβόλαιο (π.χ. είχες συμβόλαιο κινητής και έχει λήξει) και θες π.χ. να το μετατρέψεις σε καρτοκινητό, τότε δεν θα πληρώσεις τέλος διακοπής όπως πλήρωνες μέχρι πρότινος.

  • Κοροϊδία όλες τους, ειδικά στις καρτοκινητές γινεται ο κλεψας του κλεψαντος. Όσοι έχουν whats up καταλαβαινουν απολυτα τι εννοω. Ψάχνω να βρω καμιά άκρη για βουλγάρικο ή αλβανικό αριθμό που δεν πληρώνεις ούτε τα μισά σε σχέση με τους κλέφτες εδώ και σου δίνουν και απεριόριστο χρόνο.

  • είναι όμως μια αρχή για να μην μας κάνουν πια ότι θέλουν & μας κρατούν << ομήρους >> με άθλιες υπηρεσίες, ψέματα ή παραπλάνηση!


    εννοείται επίσης πώς όταν έχεις λάβει εξοπλισμό από την εταιρεία θα πρέπει να τον επιστρέψεις σε λειτουργική κατάσταση ή να τον αποπληρώσεις αλλιώς δεν λύνεται το συμβόλαιο


    όμως για όλους εμάς που μας κράταγαν ΟΜΗΡΟΥΣ με δήθεν συμβόλαιο σε προνομιακή τιμή ή ποινή πρόωρης φυγής μας κάνει μια χαρά


    επίσης όπως έχω γράψει σε ελληνικά forum του χώρου & με χλεύαζαν.......όταν σου έχει έρθει στη περιοχή σου διαστημική ταχύτητα διαδικτύου γρηγορότερο από adsl vdsl2 vector....... INALAN ή HCN (αφορά αθήνα-σαλονίκη) εννοείται πώς οποιοδήποτε συμβόλαιο & να χεις την κάνεις κι άστους να λένε ότι τραγούδι ξέρουν

    έγγραφο αίτημα-ερώτημα: έχετε να μου προσφέρετε υψηλότερη ταχύτητα εσείς?

    ΟΧΙ?

    ε άντε γεια χαρούλες έχετε γεια βρυσούλες λογγοι βουνά ραχούλες κι όταν θα στε σε θέση να την προσφέρετε το ξανασυζητάμε δεν κρατώ κακίες :P


    ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ δεν θέλανε?; θα τους την δείξουν οι πελάτες τους τώρα! ας κατάλαβουμε επιτέλους ότι εμείς ορίζουμε που θα πάει η αγορά αρκεί να κοτάμε & να μην κοτεύουμε. 2 φορές τους έχω στειλει στην ΕΕΤΤ τα λαμόγια και απαντάγανε αργοκίνητα στα μουλωχτά μέχρι να βρουν τι θα γράψουν τα συνηγοράκια τους ^^:D


    jay r για του λόγου το αληθές έχω what's up από τηλεφωνική προσφορά (ΣΑΝ φοιτητικό δεν ειμαι φοιτητητης εννοείται) με 1500 προς όλα τα ελληνικά νούμερα (ΕΤΚ=3' βεβαια) + 1500 ΜΒ που με δώρα & reload φτάνει τα 3000 ή 4000 ΜΒ!!! όλα αυτά με χρέωση 8.5€ αφού βάλεις 10ευρη. βέβαια υπάρχει κ το dwrean internet 3G 4G........

    βέβαια δεν ενδιαφέρομαι καθόλου για SMS λόγω των social networks & chats ;) αν θελήσω να στείλω όμως σε κάποιον ηλικιωμένο έχω υπολοιπο στην κάρτα για κανα SMS

  • Οπως τα λέει ο John.απο εδώ και πέρα έχουμε και κάτι με το μέρος μας,είναι μια αρχή.Παντοτεωομως πριν προχωρήσουμε σε οποιαδήποτε κίνηση σιγουρευομαστε

  • Από την ΕΕΤΤ:


    Quote
    • Απαγόρευση επιβολής τέλους διακοπής/ανανέωσης σύμβασης: Ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας είτε σύμβασης αορίστου χρόνου είτε σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας. Επίσης, απαγορεύεται να επιβάλει τέλος ανανέωσης για νέα σύμβασης ορισμένου χρόνου σε υφιστάμενο συνδρομητή με σύμβαση αορίστου χρόνου.

    Γιατί συνεχίζετε να λέτε άλλα;


    Δεν βλέπω κάπου να λέει ότι όποιος έχει συμβόλαιο σε ισχύ (π.χ. 12μηνη ή 24μηνη δέσμευση) μπορεί να σηκωθεί να φύγει όποτε θέλει... Μιλάει ξεκάθαρα για σύμβαση ΑΟΡΙΣΤΟΥ χρόνου, δηλαδή αν σου έχει λήξει το συμβόλαιο και συνεχίζεις χωρίς χρονική δέσμευση ή όταν έχεις καρτοκινητό.

  • Σπύρο μίλα με κάποιο έγκριτο νομικό που δεν χαμπαριάζει και θα καταλάβεις......

    είπαμε είναι 1 αρχή :) από κάπου ξεκινάνε όλα


    ακόμα & στις αορίστου έκαναν διάφορες <πατέντες> σε κοσμάκη που ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ & ΦΟΒΑΤΑΙ για να μην τους φύγει

    ξέρουν αυτοί από κομπίνες

    θα τα δεις στη πορεία. πόσες φορές έχω πέσει έξω σε μέλλοντα θέματα?

    Edited once, last by spartans ().

  • Ας δώσω ένα παράδειγμα και απαντήστε μου.ειμαι στη Νόβα και λήγει το συμβολαιο μου 4/19.εγω ψαχνομαι για το σε ποια εταιρια θελω να συνεχισω και ειμαι αναποφασιστος.θα δεχθεί η Νόβα να με έχει με αορίστου χρόνου και χωρίς να μου ανεβάσει το πάγιο,μιας και θα έχει λήξει το συμβόλαιο άρα και οι οποιοδήποτε προσφορές της μέχρι εγώ να αποφασισω;

  • μιλας για nova τηλεοραση? η για nova τηλεφωνια (μια και δεν υπαρχει πλεον το ονομα forthnet...)


    αν μιλας για το πρωτο,στα τηλεοπτικα,δεν υπηρχε ποτε "τελος διακοπης".


    αν μιλας για τηλεφωνο,αν οπως λες ληγει 4/19 και φυγεις σημερα,φυσικα και θα πληρωσεις το αναλογο "penalty".

    μετα τον 4/19...

    αν θες να πας σε αλλον παροχο,επιβαρυνεσαι με το τελος φορητοτητας

    αν απλα θες να διακοψεις,δεν θα επιβαρυνθεις με "τελος διακοπης".


    γισα τη nova συγκεκριμενα τωρα,ναι οτι πληρωνεις τωρα,ισχυει και μετα την ληξη του συμβολαιου σου (αν και θα πεσει καποιο τηλεφωνο για ανανεωση με καποιο δωρακι/τυρακι)

  • γράφω μερικά πράματα για όποιον θέλει σοβαρά να μάθει & έπειτα σωπαίνω δεν ασχολούμαι άλλο,

    διότι πριν από κάθε προς το ορθότερο <απόφαση σταθμό> όλοι έλεγαν το μακρύ τους & το κοντό τους....με τυπικότητες--επιχειρήματα που αμέσως σου έρχεται να πεις.....μα σε κάποια εταιρεία δουλεύει ο Χ , Ψ,..... ΣΟΥΖΑ προσοχή λες & είναι στρατός και με λιδορούσαν σε ελληνικά forum που δεν τολμούν να γράψουν ούτε τόσο δα αρνητικό.......για ελληνική εταιρεία?; ΤΣΙΖ ΚΑΚΟ! δεν είμαστε παιδάκια ούτε αμόρφωτοι. ε δεν μπορούμε να λέμε ότι έχουμε ευνομούμενο κράτος, δημοκρατία, ελεύθερη οικονομία, ανταγωνισμό κλπ & να σε <<κλειδώνουν>> με 24μηνα ή να προσπαθούν να σε κρατήσουν στη κάθε μη επαρκή/ανέτοιμη υπηρεσία ή που δεν σου κάνει ή ή ή....

    λοιπόν ο καθένας είναι ενήλικος με δική του τσέπη κι ας κάνει ότι τον φωτίσει ο Θεός του


    2. το τηλεφωνάκι όσο αφορά σταθερό ή κινητό (δεν το καλοθυμάμαι) δεν ειναι πλέον σίγουρο ότι θα πέσει 100% για αντιπροσφορά από τον πάροχο που αποχωρείς. αν το ψάξετε έχει αλλάξει αυτό από φέτος για να διευκολύνεται & να επιταχύνεται η διαδικασία φορητότητας υπέρ του πελάτη-πολίτη


    1. Γιώργο μου δεν υπάρχει για νόβα ή για voda ή ote ή wind. γιατί όλα τα συμβόλαια πάνω κάτω δεν είναι ίδια ανάλογα αν αφορούν σταθερο κινητο τηλεόραση?

    διότι όσες εταιρείες έχουν ΑΦΜ στην Ελλάδα όπως & οι κάτοικοι αυτού του κράτους (συμβαλλόμενα μέρη) διέπονται ως υποσύνολα από το ανώτερο σύνολο που καλείται Αστικό Δίκαιο


    καλύτερο λοιπόν θα ήταν να πληρώνουμε 1 επισκεψούλα σε 1 ειδικό πρώτα παρά να μας ξεπαραδιάζουν οι αδηφάγες εταιρείες κρατώντας μας με τεχνάσματα λόγω ΦΟΒΟΥ που τους επισκεπάζει....στο δρόμο μέσα από το αυτοκίνητο ξέρουν όλοι να βρίζουν/μουτζώνουν άνετα..... στα άλλα όμως θέλω να δω τ' άντερά τους που λέγαν οι παλιοί

    όποιος έχει πάει με κοινή λογική & αδιάσειστα επιχειρήματα τους τυλίγει άνετα σε 1 κόλλα χαρτί

    μάλιστα σε περίπτωση με wind ολόκληρη εταιρεία ΞΕΠΕΡΑΣΕ τη εύλογη χρονική διάρκεια για να απαντήσει εγγράφως

    ΠΑΝΤΑ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΜΕ ΤΗΛΕΟΜΟΙΟΤΥΠΙΚΟ (fax) ΄Η ΕΜΑΙL ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ


    όσο και να μιλάτε ή να βρίζετε στα τηλέφωνα μόνο το άχτι μπορεί να βγεί και άντε ίσως αν έχετε απόλυτο δίκιο και το φοβηθούν να σας κάνουν refund ή ελκυστική προσφορά για να κάνετε μόκο/τουμπεκί που λέμε


    όποιον τον αφορούν περισσότερο τέτοια θέματα ας κοιτάξει περί ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ των εταιρειών (δεν είναι της κάθε εταιρείας πανάκεια σε ότι πει)

    και ειδικά ξαναλέγω όταν ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ επωφεληθεί οποιουδήποτε ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ χρησιδάνειο ή αντιπαροχή αν το λέω καλά (τα ξεχνάω)

    πλέον παίρνουν & μοντεμ/ρουτερ πίσω ή οταν σου δίνουν νέο κλπ, που κάποτε δεν

    το να έχεις επωφεληθεί από προσφορά καλύτερης τιμής δήθεν ΕΠΕΣΕ ΣΤΟ ΚΕΝΟ που πηγαν να περάσουν!

    ήθελαν και μου έδωσαν την εν λόγω προσφορά, πληρώνεις την εκκαθάριση του τελευταίου λογ/σμού & σχόλασε η δουλειά


    για συνεπείς πελάτες: όπως τηρεί ο πελάτης τη πληρωμή του τυπικά καθε μήνα έτσι πρέπει να τηρούν και αυτοί τις παροχές ή ότι άλλο που ειναι μέρος του συμβολαίου. είναι αδιαμφισβήτητο αυτό! όχι δα & την πίτα ολόκληρη & τον σκύλο χορτάτο, ας διαλέξουν.

    τέλος υπάρχει η υπαναχώρηση πάντα για αιτιολογημένα θέματα/προβλήματα, όχι φυσικά ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ στυλάκι

    πάντοτε όμως όποιοι είναι φοβισμένοι ή κορόιδα τα πληρώνουν ό,τι τους πει ο πάροχος που είναι ο <<άρχων>>


    η μεγαλύτερη μερίδα του πληθυσμού λόγω έλλειψης χρόνου (οικογένεια,παιδιά, υποχρεώσεις) είτε λόγω υπερωριακής εργασίας ή και σοβαρού προβλήματος υγείας δεν μπορούν ή δεν προλαβαίνουν να ασχοληθούν! κι επειδή ως λαός είμαστε του έλα μωρέ αδελφάκι μου έχει ο θεός και άλλα τέτοια αφήνουμε να κάνουν ότι θέλει η κάθε εταιρεία.

    δείτε όμως κάτι βορειευρωΠΕΟΥΣ πώς κάνουν αμάν και για το 1 ευροπουλάκι....και greek salad u know....επειδή εμείς είμασταν ανοιχτοχέρηδες για να μη γράψω τίποτα πιο πονηρό που δεν πρέπει & μου το φάει η λογοκρισία :)

    για να μην ξαναγυρίζουμε πίσω στο 2010 να ψάχνουμε να βρούμε τι μας έφταιξε


    φιλικά πάντα

    Edited 11 times, last by spartans ().

  • στα υπολοιπα,συμφωνω απολυτα.


    στο πιο πανω... δεν εκανα κανεναν διαχωρισμο voda,wind,cyta,nova.

    εκανα διαχωρισμο τηλεφωνιας (κινητης και σταθερης) και συνδρομητικης τηλεορασης,καθως μεχρι και πριν τις τελευταιες αλλαγες στην τηλεφωνια υπηρχε χρεωση κατα την διακοπη,ενω στο τηλεοπτικο (nova tv - ote tv) δεν υπηρχε καποια τετοια χρεωση.


    στα συνδιαστικα πακετα... τον δικηγορο να διαβασει τα ψιλα γραμματα,στο τι υπογραψαμε χωρις να διαβασουμε.

  • εκεί όντως μπερδευτήκαμε διότι υπάρχουν & τα συνδυαστικά ή & multi room που σου δίνει & 2ο δέκτη κι έχουν κόστη άρα εκεί πληρώνεις ποινή πρόωρης καμιά φορά. ότι τους κατεβάσει η κούτρα τους αν μπορούν να τα πάρουν θα το κάνουν. σίγουρα δεν είναι φιλόπτωχο ίδρυμα.


    το θέμα είναι διαφωνεί κανείς ότι η απόφαση είναι προς θετικότερη ή ορθότερη κατεύθυνση?; :)

  • Εχω 3play,και η απορία αφορά το αν θα με κρατήσει η κάθε νόβα με αορίστου μέχρι εγώ να αποφασίσω να δεχθώ είτε την προσφορά τους είτε άλλης εταιρίας.

  • η nova συγκεκριμενα,ναι... αν θυμασαι,υπηρχε η "ατακα" "για παντα"... οποτε υπαρχει το υποχρεωτικο (12 η 24 η 18 μηνες,οτι αποδεχτηκες) και μετα η τιμη συνεχιζει ως εχει...(εκτος κι αν μπουν τιποτα τσιπροφοροι...)

  • 24μηνο είναι το συμβόλαιο.και για να κλείσει το παράδειγμα μου,ερώτηση,δεν μπορώ έτσι απλά να φύγω χωρίς πέναλτυ επειδή ας πούμε βρήκα καλύτερη προσφορά με βάση αυτή την ανακοίνωση.

  • Τους γράφεις στα παπάκια σου , δεν πληρώνεις τίποτα , σε τρελαίνουν στα τηλ, σου στέλνουν ειδοποίηση για άμεση εξόφληση κτλπ από το δικηγορικό γραφείο τάδε.
    Και μετά ;
    Νομίζω δεν υπάρχει καν μετά.
    Γνωρίζει κάποιος κάτι άλλο ; Αν μπόρεσαν τηλεπικοινωνίες ποτέ να διεκδικήσουν οφειλές λογαριασμών ή ρήτρα κτλπ;

  • Ανατροπή σε κινητή και σταθερή τηλεφωνία: Χωρίς χρέωση η διακοπή συμβολαίων


    Νέους κανόνες στα συμβόλαια κινητής και σταθερής τηλεφωνίας φέρνει το νέο κύμα αλλαγών που προβλέπει ο Κανονισμόςτης ΕΕΤΤ και ο οποίος τέθηκε σε ισχύ την περασμένη Δευτέρα.


    Η μεγαλύτερη αλλαγή που φέρνει είναι το γεγονός ότι πλέον, οι διακοπές συμβολαίου γίνονται χωρίς χρεώσεις.

    Οι σημαντικότερες υποχρεώσεις που επιβάλλονται με το δεύτερο στάδιο ρυθμίσεων, μεταξύ άλλων, συνοψίζονται παρακάτω:

    • Μεγαλύτερη διαφάνεια ως προς τους συμβατικούς όρους: Στην πρώτη σελίδα της σύμβασης πρέπει να αναφέρονται με σαφήνεια, η ημερομηνία υπογραφής, η τελική τιμή χρέωσης του παγίου και οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται σε αυτό, το ύψος τυχόν επιδότησης και η απόσβεσή της, καθώς και τυχόν τέλος για διακοπή/καταγγελία σύμβασης ορισμένου χρόνου. Επίσης, πρέπει να παρέχονται στον συνδρομητή δυνατότητες, όπως η άμεση ενεργοποίηση της σύνδεσης, ο καθορισμός ανώτατου ορίου χρέωσης για την ενεργοποίηση φραγής εξερχομένων, η εξαίρεση του αριθμού από τηλεφωνικούς καταλόγους.
    • Μεγαλύτερη προθεσμία για καταγγελία σύμβασης: Αυξάνεται η προθεσμία για την καταγγελία σύμβασης ορισμένου/αορίστου χρόνου αζημίως, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τον πάροχο.
    • Ενημέρωση για υπέρβαση ορίου κατανάλωσης προγραμμάτων κινητής τηλεφωνίας: Ο συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας ενημερώνεται υποχρεωτικά, όταν υπερβαίνει το 80% των λεπτών ομιλίας/SMS/MB του προγράμματός ή πακέτου προπληρωμένων υπηρεσιών. Ειδικά, για τα MB ενημερώνεται επίσης, υποχρεωτικά, και όταν καταναλώσει το 100% του όγκου.
    • Αυτόματη πίστωση λογαριασμού για βλάβες: Εφόσον η βλάβη υπερβαίνει τις δύο εργάσιμες ημέρες από την ημέρα δήλωσής της, πρέπει να πιστώνεται αυτόματα και εντός τετραμήνου στον λογαριασμό του συνδρομητή, το τμήμα του παγίου που αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο διακοπής των παρεχόμενων υπηρεσιών.
    • Δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών από οποιοδήποτε δίκτυο: Σε περίπτωση βλάβης, ο συνδρομητής μπορεί να καλεί, χωρίς χρέωση, από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας τη γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών που διαθέτει ο πάροχος.
    • Μεγαλύτερη ευελιξία στον τρόπο υποβολής καταγγελίας σύμβασης: Ο συνδρομητής μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση, είτε στα καταστήματα του παρόχου, είτε με αποστολή επιστολής/τηλεομοιοτυπίας ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η παροχή υπηρεσιών πρέπει να διακόπτεται εντός δύο εργάσιμων ημερών για την κινητή τηλεφωνία και οχτώ για τη σταθερή (εκτός εάν ο καταναλωτής έχει ζητήσει συγκεκριμένη ημερομηνία).
    • Απαγόρευση επιβολής τέλους διακοπής/ανανέωσης σύμβασης: Ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας είτε σύμβασης αορίστου χρόνου είτε σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας. Επίσης, απαγορεύεται να επιβάλει τέλος ανανέωσης για νέα σύμβαση ορισμένου χρόνου σε υφιστάμενο συνδρομητή με σύμβαση αορίστου χρόνου.
    • Το επόμενο και τελικό στάδιο ρυθμίσεων αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή τέλος Δεκεμβρίου του 2018.



    Πηγή: Ανατροπή σε κινητή και σταθερή τηλεφωνία: Χωρίς χρέωση η διακοπή συμβολαίων | iefimerida.gr

Φόρουμ γερμανικά LinuxSat

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!