God Jul och Gott Nytt År

There is 1 reply in this Thread which was already clicked 394 times. The last Post () by wika.

    • Official Post

    Hejsan


    Då är det Julafton och vi skal snart sätta oss ned för att äta god mat och inta något gott att dricka.

    Jag vill passa på och önska alla mina Skandinaviska vänner en riktigt god jul och ett gott nytt år.

    När vi i kväll sitter och packar ut våra jul klappar hoppas jag alla har fått sina önskningar uppfyllda.


    Hälsningar från Team Linuxsat-support

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Hei

    Sitten on jouluaatto ja pian istutaan syömään hyvää ruokaa ja juotavaa.

    Haluan käyttää tilaisuutta hyväkseni ja toivottaa kaikille pohjoismaisille ystävilleni todella hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta.

    Kun istumme ja puramme joululahjoja tänä iltana, toivon, että kaikkien toiveet ovat täyttyneet.


    Terveisiä Team Linuxsat -tuesta

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Þá er aðfangadagskvöld og senn verður sest niður að borða góðan mat og fá okkur eitthvað gott að drekka.

    Ég vil nota tækifærið og óska öllum skandinavísku vinum mínum innilega gleðilegra jóla og farsældar á nýju ári.

    Þegar við sitjum og tökum niður jólagjafirnar í kvöld vona ég að allir hafi fengið óskir sínar uppfylltar.


    Kveðjur frá Team Linuxsat stuðningi


    00b251e4e12dc057c.jpg

    -------------------------------------------------------------------------------------------------

    Everything in life that's any fun is either immoral, illegal or fattening

    If you want to support the Linuxsat-Support forum

    Become a VIP Member

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!