DM 920 UHD

There are 7 replies in this Thread which was already clicked 783 times. The last Post () by seagen.

  • Er det noen som har erfaring med fjernkontrollen og hvor sterkt signal den sender ut :nerd face:


    Jeg synes min er veldig svak, i så måte. Må nesten kaste signalene over til box'en. Fjernkontrollen til min LG Tv fungerer mye bedre/sterkere mot dreambox'en. Problemet er at jeg mister noen funksjoner, kontra original fjernkontrollen.

    Er dette et kjent fenomen eller er det noe feil med min fjernkontroll.

    Bør man kanskje investere i blåtann fjernkontroll ti DM'en for å bli fornøyd :smiling face with sunglasses:

    • Official Post

    Hei


    Jeg ville inte rekommendera BT fjerr til dm900/920uhd

    Ser at det er mange som sliter med dålige signaler


    Men når det kommer til IR fjernkontroll er den nog bare sliten.

    Min gamle orginale virket meget dåligt men den nye IR fernkontrollen som kom til min Dreambox One virker meget bra.

    Så jeg åpnet den gamle og gjorde rent. Nå virker den fint den også

    Så sprett opp din fjerr og se om det ligger mye dritt på IR øye.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------

    Everything in life that's any fun is either immoral, illegal or fattening

    If you want to support the Linuxsat-Support forum

    Become a VIP Member

  • OK.

    Nå skal fjernkontrollen få gjennomgå en grundig innvendig rens.

    Takk for tips og raskt svar.

    • Official Post

    Ja min såg ikke ut. Glasset hva helt fult av fett og dritt etter mange års tjenst :)

  • Dette var enkelt og genialt. :smiling face:

    • Official Post

    Ja litt hus arbeide fra og til er ikke så dumt vettu. Sett på lista til Kona så trenger du ikke og tenke mer på den vasken heller :beaming face with smiling eyes:


    Opps post på likt... De hva noe dritt da

    -------------------------------------------------------------------------------------------------

    Everything in life that's any fun is either immoral, illegal or fattening

    If you want to support the Linuxsat-Support forum

    Become a VIP Member

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!