Cccam till Vu+ duo2

There are 6 replies in this Thread which was already clicked 638 times. The last Post () by wizz666.

  • Letar efter en stabil och uppdaterad Cccam till min box och gärna med instruktioner hur jag kan uppdatera den gamla i boxen.

    Helt ny på detta då jag fått ärva boxen med Openpli image installerad.


    Looking for a stable Cccam updated for my box and instructions on how to install and update the old one in my box.

    Completely new to this as I inherited the box with Openpli image installed.

    • Official Post

    Cccam finner du i selve image feeden.


    Har ikke brukt Pli på så lenge at jeg husker ikke helt. Men kansjke litek kan hjelpe til her :)

    -------------------------------------------------------------------------------------------------

    Everything in life that's any fun is either immoral, illegal or fattening

    If you want to support the Linuxsat-Support forum

    Become a VIP Member

  • Cccam finner du i selve image feeden.


    Har ikke brukt Pli på så lenge at jeg husker ikke helt. Men kansjke litek kan hjelpe til her :)

    Ja jag har sett det men försökt ladda ner den senaste men det fungerar inte?

    Vet inte vilken version som ligger i boxen idag tyvärr eller hur jag kollar det.

  • Hei ! !

    Trykk Meny / Utvidelser /grønn knapp (last ned utvidelser /softcams /ccam 221


    Den funker hos meg

    Bruker siste oppdaterte OpenPli fra

    OpenPLi - Open Source Set-Top Box Software


    Litek :smiling face:

    DreamboxTwo / DreamTV Mini / DM525HD CI+ / DM800SE og v2 / Formuler F4 HD /Allente 1 Box (Altibox+GenIPTV)(PeterPan /OpenPli 8.3/Dream-Elite )Windows 10 /Linux Ubuntu 20.04

    Samsung 63"/3D Plasma/Phillips 75 Led(AndroidTV) SmartTV/Samsung 40" Led SmartTV

    Edited once, last by litek ().

  • Hvilken versjon OpenPli har du ( Meny / Informasjon ) ? Hviken CCcam er instalert ? Trykk blå knapp .Da skal du se vilken sofkam som er instalert


    Undet utvidelser og rød knapp kan du evt fjerne softcam og så prøve å laste ned på nytt


    Siste image finner du her :


    Downloads | OpenPLi - Open Source Set-Top Box Software


    Litek :thinking face:

    DreamboxTwo / DreamTV Mini / DM525HD CI+ / DM800SE og v2 / Formuler F4 HD /Allente 1 Box (Altibox+GenIPTV)(PeterPan /OpenPli 8.3/Dream-Elite )Windows 10 /Linux Ubuntu 20.04

    Samsung 63"/3D Plasma/Phillips 75 Led(AndroidTV) SmartTV/Samsung 40" Led SmartTV

    Edited 2 times, last by litek ().

  • Har OpenPli 7.3 image i boxen.

    Cccam 2.3.2

    Skall testa och radera CCcam och hemta hem igen.

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!