Telstar 15 west. Signal...

There are 5 replies in this Thread which was already clicked 1,090 times. The last Post () by el birnn.

• Paent goddag.

Jeg ville lige foresporge om der er nogen af vores nordiske venner der kan vaere mig behjaelpelig.

Drejer sig om sat paa 15 west. Den der har de engelske fta kanaler der tidligere var paa 27,5 west.

Kan se i den anden traad herinde at der er en del der har problemer med at hive signalet ned..

Saa inden jeg gaar i haven og fifler med den parabol der tidligere hev 27.5 west ned (nu 30 sat til west),

ville jeg gerne vide om der er ide i det.

Taenker at det nok mest er nordmaend ,danskere og svenskere taet paa danmark ,som kunne vaere til hjaelp.

Sagen er den at jeg ,paa den danske regerings opfordring :smiling face: ,er ved at lave en prepper boks...

Altsaa en box der udelukkende skal bruges i nodsituationen naar den store fjende angriber..og internettet ryger

Den skal saa,via fta kanaler ,holde mig up to date med verdens situationen.

Havde jo bbc,itv,ch 4 og 5 via 27.5 west, men de er jo flyttet nu. Saa er det stadig muligt ???

Og hvis ja...er der saa en venlig person der ogsaa har en lamedb fil jeg kan bruge, da jeg taenker den ikke duer mere

Alt det bedste og paa forhaand tak

• Jamen goddag igen og god jul..

Er det virkelig rigtigt at der ikke er nogen der har hul igennem paa 15 west ???

Det drejer sig jo kun om en enkelt transponder...nemlig den her

11043 v ,dvbs2 qpsk ,44100 9/10

Der maa da vaere en eller 2 der kan svinge forbi og se om de faar signal...

Men i kigger maaske allesammen iptv nu om dage

Bedste julehilsner herfra

Nordic satellite community.

Discussion and support for Nordic-region satellite, channels and receivers.